Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- Bij voorkeur minimaal twee jaar relevante werkervaring
- Ruime kennis van Office-pakketten
- Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
- Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
- Prioriteiten kunnen stellen
- Spontaan, nauwkeurig, meedenkend en dienstverlenend
Wat krijg je?
- Vanaf €2.200 bruto p/m (o.b.v. fulltime dienstverband en afhankelijk van kennis en ervaring)
- 32-urige werkweek (24-urige werkweek is bespreekbaar)
- 25 vakantiedagen
- Ruime opleidingsmogelijkheden
- Gezamenlijke lunch, gratis middagsnacks en vers fruit, regelmatig kantoorborrels of andere (sportieve) uitjes
Wat doe je?
- 15% Dossierbeheer
- 15% Gereedmaken van (proces)stukken
- 20% Advocaten ondersteunen
- 15% Agendabeheer en termijnbewaking
- 15% Telefoon beantwoorden
- 20% Office manager ondersteunen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Hanneke Ellerman
SIX advocaten
Vacature
Als juridisch secretaresse bij SIX advocaten ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van meerdere advocaten. Denk daarbij aan telefoon-, agenda- en dossierbeheer, het opstellen van correspondentie en het verzorgen en indienen van processtukken. Ook ben je het aanspreekpunt voor cliënten en diverse (gerechtelijke) instanties. Je stuurt vragen van advocaten door of staat hen inhoudelijk te woord. Hierbij heb je ook contact met deurwaarders als het gaat om dagvaardingen. Verder ontvang je bezoekers en verzorg je de lunch.
Daarnaast ondersteun je de office manager bij haar werkzaamheden. Als er bijvoorbeeld een cursus, evenement of cliëntendag georganiseerd moet worden, help je hier bij. Tevens assisteer je bij werkzaamheden ten behoeve van de financiële administratie en help je bij het beheren van de website.
Je bent onderdeel van het Secretariaat, dat momenteel bestaat uit een office manager, een secretaresse, twee oproepkrachten en een vaste freelancer.
Als je het leuk vindt om een veelzijdige baan te hebben waarbij het werktempo hoog ligt, en je het uitdagend vindt om de rust te bewaren en dit uit te stralen in drukke tijden, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Een leuke werkdag begint met een goede cappuccino en eindigt met een complimentje over je bijdrage aan een succesvolle uitspraak.
Op een matige werkdag is de bezetting van het Secretariaat niet optimaal. Dan kan het heel druk zijn, waardoor de werkzaamheden ook lastiger te plannen zijn.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Kantooroverleg
- Voorbeeldagenda
- Contact met cliënt
- Agenda- en dossierbeheer
- Mails lezen en beantwoorden
- Advocaten ondersteunen
- Telefoon beantwoorden
-
- Lunch
- Mails lezen en beantwoorden
- Administratie
- Advocaten ondersteunen
- Telefoon beantwoorden
- Office manager ondersteunen
- Bezoekers ontvangen
- Financiële administratie
-
- Lunch
- Overleg met Office manager
- Mails lezen en beantwoorden
- Stoelmassage
- Dossierbeheer
- Telefoon beantwoorden
- Office manager ondersteunen
- Correspondentie opstellen
-
- Contact met cliënt
- Financiële administratie
- Lunch
- Mails lezen en beantwoorden
- Helpen bij event organiseren
- Termijnbewaking
- Advocaten ondersteunen
- Telefoon beantwoorden
-
- Lunch
- Vrijdagmiddagborrel
- Advocaten ondersteunen
- Telefoon beantwoorden
- Office manager ondersteunen
- Correspondentie opstellen
- Cliëntendag helpen organiseren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Binnen SIX advocaten heb je mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Denk hierbij aan functiegerelateerde opleidingen, zoals een cursus 'Rol-administratie' of 'Wwft voor ondersteunend personeel'. Verdere verdieping in de Office-pakketten en/of persoonlijke ontwikkeling behoort ook tot de mogelijkheden.
Werken bij SIX advocaten
SIX advocaten is een toonaangevend en onafhankelijk advocatenkantoor, dat zich uitsluitend richt op overheden en professionele partijen in het vastgoed. Het nichekantoor richt zich op het vastgoed-, bouw-, bestuurs- en aanbestedingsrecht. Cliënten waarderen de persoonlijke, pragmatische en doortastende aanpak.
- Kantoor in Amsterdam
- 62% / 38%
- Gem. leeftijd 42 jaar
- 16 werknemers in Nederland
- Casual; soms formeel
- Thuiswerkmogelijkheden